Vilsen i världen

Idag har vart en riktigt jobbig dag. En efter en har riktigt jobbiga faktan ramlat upp och jag känner mig så pass nertryckt att jag bara vill lägga mig på sängen och bli apatisk till sommarn..

-Jag kom in som 8:e reserv på både webdesign och fotokursen (kan dröja en månad innan jag vet ifall jag blir antagen)

-Kommer jag inte in på kurserna blir det nog att flytta hem till Umeå i ren impuls.

-Kriminologikursen gick åt helvete, grattis alla som inte trodde på mig - ni fick rätt. Har sällan känt mig så misslyckad som jag gör idag (trots pepp-talk från vänner).

-Eftersom kursen gick åt skogen så finns risken att jag kommer få problem med CSN vid framtida studier.

-Käken behövs fixas vilket jag tänkte göra här i Växjö, men nu då jag inte vet ifall jag blir kvar så kan jag inte boka in nån undersökning. Och då är ju frågan om jag får nån till chans att göra det i Umeå istället.

 
Petra var gullig och sa att om jag blir tvungen att flytta hem så tar hon bil ner och hjälper mig med hela flyttlasset. Sen kan vi dra till Norge och leka med fiskinälvor.
Fast jag hittade ett jobb på Svalbard (Arktis) vilket lät betydligt mer spännande.. fast en medeltemperatur på +2 grader under sommarmånaderna kanske inte riktigt lockar..^^



Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0