Sweet potato

Idag har jag lagt handskarna på en soffa och ett soffbord. Min kära vän Anna ville bli av med det och se då stod jag där och viftade med mina händer för att få uppmärksamhet. Sweet potato!

Sen dess har jag gjort precis som jag fått order, nämligen tatt det lugnt. Såg hockey och blev på skitdåligt humör när Bengan tar en jävligt idiotisk time out i totalt fel läge. Hans ursäkt var att spelarna var trötta och ville vila. Som tränare ska man inte ge efter för spelarna utan istället för att pausa skulle han skrikit sönder sina lungor och svurit åt spelarna på isen att klämma ut sin sista energi i några fjuttiga sekunder till. Men icket.
Helt värdelöst gjort, där förlora vi medaljchansen. Tror inte laget fixar bronsmatchen tyvärr.

Jag tror min hjärna kokade sönder efter avblåsningen för på en gång fick jag nå så otroligt ont i huvudet och det sitter fortfarande i (vi spelade in matchen så hade sett klart den runt kl20.00). För en halvtimme sen låg jag utslagen i min säng och kunde knappt röra mig, hela huvudet känns som en alldeles för uppblåst ballong som är på väg att sprängas.

Brorsan är på partaj och pappa har åkt för att jobba så här sitter jag i min ensamhet (förutom tinitustjutet i höger öra som gör mig sällskap), lördagkväll under Kulturnatta när det är sjukt mycket som händer down town i city. Men näe, somliga får roa sig själva wohoo.....

Om jag tar ett skållhett bad och sen slår huvudet i väggen ett par minuter så kan jag fara på akuten och åtminstona få nåt sällskap, hmm....
 

You're a teaser, you turn 'em on
Leave them burning and then you're gone


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0