Finger Lickin' Fifteen

Ytterligare en fredagkväll som spenderas hemma i soffan. Till sällskap har jag datorn, en jäkla massa böcker och en baota-tv men fy sjutton vad  l e s s  jag är på alla dom!
Jag vill klä mig fint och dra ner på stan! Sitta på ett utefik, grilla med vänner, gå på bio, ta en promenad - åh vad jag saknar sommarpromenader! Istället sitter jag hemma, läser, målar naglarna och hostar om dagarna, yay..

Idag var jag tillbaka på vårdcentralen och fick lämna blodprov så att läkarn kan skicka en remiss till sjukhuset. Dom ska se ifall mina njurar är friska så dom kan spruta in nåt i mitt blod vid röntgen om det behövs. Japp - jag sa röntgen, mitt nya hangout höhö!


(Fascinerande att ett sånt litet stick kan få hela armen att domna bort och värka en hel dag).

Mamma är som mammor brukar va när dom inte har sina barn i närheten. Orolig. Det fick mig att inse jag borde hälsa på morfar nån dag, var alldeles för länge sen.

Fick även lov att ringa min nya blivande chef och säga att jag inte kan börja på måndag utan måste skjuta upp hela inlärningen en vecka. Tur för mig att jag är eftertraktad bland alla karlar på lagret hehe..^^

BTW! 73 dagar kvar till inflyttning i min alldeles första egna lägenhet! JAAAADÅ! Kommer bli så rackarns roligt att pyssla med inredningen och köpa grejer!


(Lite har man ju hunnit planera + att jag har grejer från Växjö som ska fylla upp lite plats. Paint är tydligen inte min grej då allt är i fel skala men aja).


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0