Dill och gräslök

I helgen ska jag vara duktig duktig och plugga fysik flitigt! Nu då jag fått låna en formelsamling av Walker så är jag fit for fight inför duggan på måndag!

Jag och Michaela var på första träffen på tisdagskvällskursen igår och det var himlarns kul att pyssla med glas igen! Dock kommer det bli dyrt i slutändan hehe men äsch jag kanske lyckas fixa lite julklappar till släkten.
Fick dock rätt oväntade sms från ett visst ex men sen räddade min mobil mig genom att dö av batteribrist.

Justja, vi käkade på Frasses innan kursen och jag plockade med mig krydda hem som Michaela tipsade om att hon brukar göra. Tror dock inte att hennes kryddburk nånsin gått sönder i väskan och fastnat på allt som fanns i väskan.
Idag på universitetet luktade hela jag och alla mina böcker dill och gräslök..^^

Nu blir det att rycka sig i kragen och dra en sväng på ica och köpa lite mat!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0