Tandvärk

Det är 1½ månad sen jag drog ut två tänder på höger sida och nog för att jag fick starka smärtstillande piller utskrivna, men jag har fortfarande ONT!
Hela den här veckan har vart riktigt jobbig för det känns varje gång jag tuggar. Min chansning är att jag fått hål efter poperationen och jag är så jävla less på tandläkare att jag blir tokig!

Ska dra ut dom andra tänderna om tre veckor och samma vecka har jag ett tandläkarbesök inbokat så får väl försöka härda tills dess, blä.

Måste ju skriva lite kort om gårdagens utekväll också! Haha den var bra speciell..
Började med att käka sushi med Ronja då det ändå bara var vi två på förfesten haha. Sen kom Michaela förbi och var snäll att ställa upp som chaffis.
Planen var att vi skulle till TC men fick veta att allt folk skulle på Corona så vi styrde kosan dit istället. Väl framme där får vi veta att stället är dött och att man ska dra till TC istället. Vi får tag på ny skjuts som kör oss ner på stan och vi drar till TC som visar sig vara folktommare än jag vet inte vad. Max 20 pers där inne! Vi gick på toa och sen hämtade vi våra grejer i garderoben igen haha.
Istället drog vi oss mot Rex och köade i en halvtimme, raggade upp ett killgäng för att se ut som ett stort kompisgäng för att lättare få in min klasskompis som va lite för ung. Men icket. Så det blev donken istället.

Summa kardemumma: En utekväll där vi tillbringade mer tid på Mcdonalds än nåt uteställe. Haha!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Men ändå, donkan är fasen bättre än det bästa utestället ;)

2010-10-07 @ 15:53:37

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0