Städa, stöka, diska, städa, sopor..

Dagarna är så fulla och långa att jag bara vill andas ut när jag kommer hem. Men så är det alltid nåt som läggs på hög och så börjar högarna växa för jag har inte tid eller ork att ta bort dom. Suck, depressing..

Nu sitter jag i soffan och ser att solen håller på att gå ner bakom husen, sån utsikt tackar vi för!
Imorrn har jag bara en lektion så tänkte hinna ner på stan och hitta igen en teatershop för att fixa teatersmink och fejkblod inför zombieleken (oj kom just på att jag åker om bara 8 dagar, gah!). Blir nog en sväng förbi systemet också då det är födelsedagskalas på kvällen och utgång även på lördag, häpp häpp!

Näe ryck i kragen nu, time to clean up this mess!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0