Värstavärsta

Idag flörtade en bäbispojke med mig. Det var sjukt gulligt. Han tuggade på ett russinpaket, jag låtsades äta papper. Det var ett tidsstoppande ögonblick..

Mammas företagscentra (eller vad man nu ska kalla en samling företag som håller till längs samma korridor och ordnar minimässor) hade utställning idag och jag var där som värdinna i entrén. Hade knappt någon röst, jag harklade och lät som ett-paket-om-dagen men min charm fixade det mesta.^^

 


Sämsta kameran på sämsta mobilen så jag struntade att ta med mongoögonen som uppstod utan blixt. Kolla längden på mitt hår!!

Igår åt jag frukost på stan med mina "systrar" Angelica och Ronja. Det fanns både nyttigheter och onyttigheter, tur det var helg..^^ Myspys!

+ våfflor!

Därefter for jag snabbt upp på IKSU för att träna med Hanna och Hedlund, sen hem för att ta emot lillebror vad jag trodde skulle vara ett par timmar. Det blev  s j u  timmar..


Vi (läs "jag") gjorde chokladbollar, om nom nom!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0