14:e februari

Helgen har gått i full fart. For ut till Täfteå på fredagen efter skolan och i lördags fyllde mamma 50 så det var öppet hus med sjukt mycket mat och fika. Igår for vi till mormor på lunch och när jag väl kom hem var det bara att dra på varma kläder för då skulle jag iväg med Sara och åka skrana nerför Bräntberget. Haha shit va kul det var, man blev som ett barn igen!
Sen hem igen, duscha och käka innan jag blev bjuden över till Hedlunds på spelkväll med Sanna, Joel och Tobias. Skoj skoj! Fick besök med mig hem och vi såg ett avsnitt av Walking dead som blivit en ny tradition att se på sena kvällstimmar. Sen är det alltid mysigt att få sova intill nån annan i en varm säng..

Det går inte riktigt att undvika att det är alla hjärtans dag idag, eller the misery-day som man också kan säga. Funderade på att baka nåt gott efter plugget idag. Typ bullar eller nåt. Nom nom..!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0