1 vecka...

Om exakt en vecka är det dags för första middagen i Thailand!

Imorrn är det dags för sista tentan - Matte E. Det känns inte riktigt som att jag kommer fixa den, men enligt universitetssystemet ska jag ändå ta mig in på utbildningen till hösten, så full panik har jag inte (trots att det vore för jäkla skönt att få bort den innan sommarn..)

Efter tentan blir det sista (och första!) klassfesten på basåret. Eftersom vi har kvällstenta så kommer de flesta inte vara klar förrns 20-21 tiden så får se vars vi hamnar haha!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granstedt

Hej hej vad rolig din blogg verkar vara! lär definitivt läsa dina poster igen. =) Ha en bra helg =)

2011-07-01 @ 15:15:21
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0