Studentsportardag

Istället för sportlov har man som student på universitet något som kallas studentsportardag. Då är det inga lektioner och det är väl tänkt att alla studenter har denna dagen på sig att åka iväg och sporta. Min dag ut som så att jag och Hedlund ska gå och shoppa grejer inför burlesquefesten på fredag. Shopping är ju en sorts sport..^^


Det ska vara korsetter, strumpebandshållare, röda läppar, lockar, naket..

Måste upp till förrådet och försöka hitta några kläder jag inte vet vars dom tagit vägen, sen diska och vika tvätt innan det bär av mot staden!


Kommentarer
Postat av: R

Å varför, kära vän, får ni för er att styra upp nånting sånt när jag är borta?! :O

2011-03-08 @ 19:15:37
Postat av: Sanna

He va int ja! Hedlund har slagit samman ett födelsedagsfirande med tre andra som bjudit in på storfest. Vi får ha en när du är tillbaka i stan också :)

2011-03-08 @ 19:45:22
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0