What's the deal!?

1. Eric Saade.. suck! Min musiksmak är tydligen inte densamma som Sveriges majoritet. Jag är urless på alla discolåtar som alltid alltid alltid kommer tillbaka år efter år i Eurovision, man har ju hört alla redan!
Heja Swingfly, Daniel Karlsson och the Playtones! Orginellt is the shit!

2. Att gamla ragg (plural) hör av sig på en lördagkväll får en verkligen att känna sig speciell. Menar, det är ju inte alls en fem-i-två känsla över det..

3. Världen rent allmänt. Såg nyhetsbilder på aftonbladet.se över hur vågen där borta i Japan dränkte och drog med hus, bilar, båtar och gud vet vad. Hemska minnen kommer tillbaka, hoppas verkligen det inte är lika illa drabbat som sydostasien 04!

Jag börjar nästan gråta när jag ser det här. Kommer ihåg hur orolig mamma var när Sverige fick veta vad som hände. Var nere på Dominikanska Republiken då, och trots att det låg en hel kontinent mellan oss och tsunamin så var det högsta beredskap på vårt hotell. Obehagligt, skrämmande och sorgligt är vad det är.
Alldeles för många naturkatastrofer har hänt de senaste åren -  tsunamin, haiti, pakistan, vulkanen på island och så nu jordbävningen och tsunamin i Japan. Dags att inse att nåt är fel.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0