Jag har sagt det förr och jag säger det igen..

Svensk sjukvård... sucka mitt hjärta men brist ej!

Att ringa måndagmorgon och få tid onsdag eftermiddag för en knapp halvtimmes läkarträff på vårdcentralen. "Det är mycket uppbokat nu inför semestern.." Vad är det för folk som bokar upp hela dagarna inför semestern?! (Såna som jag is the right answer..^^)

Igår var en tung dag. Trots att jag va uppe rätt tidigt på morgonen så var jag superduper pigg på kvällen. Gick och la mig vid midnatt och tre timmar senare var jag uppe och strosade i lägenheten. Gick till och med ut på balkongen och tittade på soluppgången..!
Somnade nångång vid 4-tiden och när väckarklockan ringde kl 7.00 stängde jag givetvis av den i sömnen och sov till 9. Då vart hela dagen störd och jag tog mig aldrig iväg till skolan. Tänkte istället plugga hemma, och har jag gjort det..?
Nope!

Jag och Ronja har bestämt den skitkul grej - vi ska slå ihop vårt födelsedagsfirande till en brakfest! WOHO! Vi fyller ändå år med tre dagars mellanrum så lördagen den 3:e tänkte kicka ass!

Imorrn ska vi sätta oss ner och planera lite,can't wait! (Speciellt efter som det var en av alla tusen grejer som höll mig vaken halva natten och gjorde att jag missade skolan idag)


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0