Otur otur och mera otur

Precis när hälsenan börjar bli bra och sista stygnen blivit utdragna ur munnen så har astman kommit på besök. Senast den hälsade på hamnade jag smått oväntat på sjukhus då den utvecklades till dubbelsidig lunginflammation.. 18 dagar kvar till Thailand och jag är hyfsat nervös över min värdelösa hälsa. Jag tar all möjlig astmamedicin jag har och hoppas hoppas hoppas det blir bättre på nån dag så jag slipper prata med en läkare som förmodligen kommer skrämma upp mig.


(På akuten i höstas då lungorna halvt gav upp)

Först fick jag lunginflammation i Växjö, sen gick det nio månader innan jag fick det igen. Nu har det gått nio månader sen sist och symtomen känns igen..

Peppar peppar, ta i trä..

Nu blir det en vägning här hemma: Ligga i soffan och se film, eller diska berget i köket...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0