Incest-barn

Usch såg videon på aftonbladet om dottern och pappan som träffades i vuxna livet, blev kära och skaffade barn. Jag är seriöst äcklad då jag tänker på det.
Stackars barn som kommer få växa upp med vetskapen om att hon är ett 100 procentigt incest-barn..! Fy fan, säger då bara det..

Hur står livet till övrigt kan man ju fundera på. Om det inte vore för den förbannade jävla skolskiten så hade det kunnat vara bra. Och även om man bortser från min värdelösa ekonomi som ligger på minus ett par hundralappar så leker livet hyfsat bra. Just ja, pricken över i är att det kommer besök från fjollträsk till oss på torsdag. Fan det är imorrn.. ska fly huset utan att veta vart jag ska ta vägen. Får prata med farsgubben litt tro ja..

Ända ljuspunkten ligger runt första maj-helgen och den lilla ljusglimten tänker jag inte släppa - hörru hörru hörru!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0