Nästan så att man blir lite ledsen

For till mamma idag för att samla ihop lite kläder att tvätta och vad händer? Jo allt det som jag hade tänkt tvätta är spårlöst försvunnet. Finns ingenstans.. inte heller i andra huset. Inte i garderoberna, tvättstugan, alkover, under sängen, på nån stol, i nån låda.. - ingenstans!
Jeahapp blir väl till att kräva mamma på pengar då hon inte vet var hon städat bort allting så man kan köpa nåt nytt. Eller så får jag ruinera mig själv. Igen. Ännu mer.

Ska sätta sista tuchen på p100 strax. Sen ska den sparas på usb så att man kan visa upp den för skolan imorrn. Faan kanske man borde förbereda sin presentation också. Vad tusan ska man säga?
Ska väl berätta lite om vad projektet är för nåt och varför jag valde att göra det som jag gjorde. Och sen tips till småpluttarna vad dom ska tänka på då dom ska börja med deras projekt nästa år.

Och tipset lyder:
Run while you can...

Skämt å sido^^ Näe om man har ett arbete man trivs med så är det riktigt kul. Dock tog det mig ett halvår innan jag upptäckte det, men alla är inte lika sega som jag.

Peter är en mysko individ. För att få er att förstå varför jag säger det så kommer här ett smakprov på ett sms från honom:
"Egentligen borde alla göra en tarmsköljning i månaden.
Bajset trycker mot nerver o vi blir arga av det.
Därför ska man skölja bort det.
Då skulle mindre krig startas :).
De e säkert asskönt oxå"


Tja vad ska man säga...

Kommentarer
Postat av: Peter

YOU Bastard!! De va inte ens menat åt dig XD haha. de va avsett för denise. attans aja men de e ju sant XD

2008-04-28 @ 23:09:25
URL: http://peteers.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0