Studentklänningen är spikad!

image106

Åh vad jag tycker om den här dagen.,


1. Studentklänningen!
I got it! Som jag har suktat efter den här klänningen en veckas tid nu sen jag såg den. Men nu så har jag den i min hand..


2. Vem betalar..?
Sen att man får den av familjen och inte behöver betala är ju bara ett plus i kanten..


3. Mamma har lagt in en slant på mitt konto "vid kriser". Taaaaack mammaaa.


4. Anton lärde mig en massa nytt jag nu ska klippa och klistra med under helgen för att göra ett så perfekt (hehe^^) resultat på projektarbetet som möjligt.




Sen imorrn blir det en sväng förbi skolan och jaa ni läste rätt - jag ska till skolan på en lördag. May it be the first and last time.. Måste få tag på bilder till mitt p100 som finns på skolans nätverk och ingen annanstans.




image107




Därefter blir det en till sväng på stan för att köpa skor. Hittade ju ett par som jag gillade mucho. Tänkte vara en av alla dessa tjejer som bloggar med att lägga upp bilder på vad jag köpt och vad jag ska köpa. Alla som är inne gör ju så..^^










Sammanfattningsvis kommer nu några slutord:
Imorgon sitter jag på skolan med tungklumpen för att få tag på bilder.
Imorgon åker Emma och Antonia till Magaluf.

Visst känns det som att jag missar något..? Haha menmen, ha de så rackarns gött tjejer!! Tänk på mig då ni solar och skåla för mig på nätterna..

Nu så är det fredagkväll igen. Det märks för nu börjar fyllesms:en från fylletratten i Fjollträsk ramla in. Men än så länge kan jag översätta dom till ren svenska..

Kommentarer
Postat av: emma

haha att vi ska! ;D få tänka på oss när du sitter på miljöpolitiken lr så, funfunfun ;)
btw, sånna skor har jag typ ^^

2008-04-25 @ 23:06:17

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0