Valborg och paaaarty party

Haha eller hur? Nope jag ska sitta på en buss 10 timmar idag. Är framme nere i Stockholm 21:45 och då lär jag vara smått slut och död i kroppen. Haha förtidspensionen lockar..

Gick upp 6 imorse för att packa och hinna åka till skolan för att skriva klart uppsatsen. Så här sitter jag igen. Samma plats som alltid. Samma stol som alltid. Samma ambition som alltid^^. Nämen jag är faktiskt klar, tro det eller ej.. dock säkert sämsta jag skrivit i år men ett G borde man kunna kräva haha.

Nu är det bara tre timmar kvar tills jag kliver på bussen, scheisse vad glad jag är att den här veckan gått så fort - finally!
Blir till att ta mig hem om ett tag och dumpa datorn innan jag kommer tillbaka in till stan för att luncha med Sara och Anna. Sen så blir det busstation nästa.

Fan, måste skriva en fråga på religionsbloggen innan jag åker hem, usch och fy.

I got sunshine on a cloudy day...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0