Lilla julafton

Idag har jag tagit tag i saker och jag känner mig nöjd.

Först började jag ladda upp bilderna för framkallning (du vet det som inte funkade förra veckan och som fick mig att dampa lös på datorn) och medan uppladdningen knapade på gick jag iväg till tandläkarn för att höra efter vad som händer med mig. Ska komma tillbaka på undersökning nr 7 (?) i år efter jag kommit hem från Jönköping om en månad.

Därefter gick jag i regnet (med paraply såklart) in till stan och hämtade mina linser och betalade den jävla synundersökningen. Wtf jag har exakt samma styrka som sist och så blir man tvungen att punga ut med typ 300kr för att få veta det jag redan vet.

Därmed ligger mitt saldo på kontot just nu på ca 240kr.

Kom hem och fixade det sista med uppladdningen och beställningen av fotona. 142 bilder till kostnaden av 59kr inklusive frakt. Ska få dom typ på onsdag så det kändes som en bra deal.

Och sedan när det var klart kom Eva och gav mig några små presenter från en nyöppnad sminkbutik i Skellefteå (?) Blev en smidig liten fickspegel och parfym. Vad hon bara inte visste var att två av dom tre parfymerna var herr men då gav jag dom till Billy.
Lilla julafton!
Och snart fyller jag år! Me want pengar. Och en hundvalp. Fast då behöver jag pengar.. hmm...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0