8% bitch och 8% brat, men ändå mer värd än hela fjollträsk tillsammans

Efter många tester på internet under fri lektionstid utan lärare kom internetvärlden fram till att ja enbart är 8% bitch och inte en smula alls irriterande.
Dessutom är ja tydligen inte någon brat med motiveringen "du vet nog inte ens vad en brat är..."
Ja skulle nog därmed inte passa som 08:a. Får nöja mig med att vara en 09:a med en extra nolla på slutet. "Värdet ökar ju fler nollor en siffra har bakom sig". Betyder de isf att vi här uppe i norr enligt svensk räkning är mer värda än stockholmare? Sweet!

Ringde VK nyss och fick veta att min fotograf bor numera nere i sthlm. Som grädde på kakan. Men ja har kontaktuppgifterna så ja får väl faxa ner några bilder om de så krävs.
Slog mig just att de kanske låter som om ja söker jobb som modell. Men tat lugnt, ska skicka ner bilder hon själv har tagit på mitt p100 för att få lite mer information.

Bussen hem går om en halvtimme och tills dess lär ja sitta och häcka me Anna i klassrummet. Sen ut i kylan och slasken (jo för här i umeå kan det faktiskt vara minusgrader samtidigt som det är slask ute..)

Hemma ska ja inte göra nåt alls. Borde visserligen ta itu me hemprovet i nk men vadå, har ju en hel vecka på mig..^^
Kanske sitter ett tag med gitarren i sängen och låtsar ja faktiskt kan nånting. Jovars..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0