Idag var det en jobbig dag

Tömde datorn på alla arbeten, musik, bilder, program - allt! Sen lät jag vaktmästarn klippa upp mitt lås till mitt skåp som jag inte vart inne i på ett halvår (och därmed tappat bort nyckeln såklart^^)
Efter deet så var det för sent att lämna in datorerna så får bli imorrn istället - vilket innebär att jag lika gärna hade kunnat ta det lugnt med att bränna över allt till skivor och fixa det som jag nu inte hunnit med. Har typ lovat klasserna att bränna en musik cd till studentmiddagen på onsdag så nu blir det till att ligga i..

Sen måst ja tvätta kläder så in i bomben. Åker ju på torsdag och då måste allt vara klart.

Ikväll ska jag ta mig till tjejerna på andra sidan stan. Blir kallt, jobbigt och ont under den resan men värt det.
Sista kvällen med gänget - jag kommer ju börja gråta!

Längtar efter min Christian - jaaaaa nu sa jag det till och med högt i bloggen men så råkar fallet vara..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0