Boooooring

Nu sitter jag på naturkunskapslektionen och ser en film om genteknik - den tredje i raden på våra lektioner och börjar bli smått less nu.
Skönt med sovmorgon idag iaf, kunde vakna av mig själv imorse
(visserligen pga att det var en bastu i mitt rum kl5 menmen..)

Tydligen den enda lektionen idag men måste ta igen lite annat arbete så tror inte jag kommer kunna slappa. Beror på vad tjejerna gör eftersom jag troligtvis komer falla för grupptrycket^^.

Blir till att åka till pappa efter skolan och köra storstädning på mitt rum och plocka fram täcken och sängkläder eftersom lycksele ska sova i min bäddsoffa imorrn. Själv ska jag bosätta mig i källaren.

Nu börjar Antonia läsa i religionsbloggen så man kanske borde göra samma sak..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0