Djävulen går runt i högklackat

image138Åter hemma nu efter en dag utan lektioner. Blev en sväng på stan med Emma men med köpförbud är det inte lätt att njuta lika mycket som man gör med fyrsiffrigt på kontot.
Nu har jag precis hatt på tv:n och ska visst se Djävulen bär prada enligt tv-tidningen - är för lat för att planera mitt tv-tittande.

Så kanske man antingen lär sig en del eller så får man sig ett gott skratt i det mörka, dystra, kalla Umeå.

Och vad händer annars idag?
- Ska skriva klart svenska talet
- Påbörja studentpresenter
- Plugga inför tyska nationella nästa vecka
- Ringa angående bil till balen

Och nu till vad jag egentligen tänker göra idag:
- Glutta på tv
- Blogga lite till om jag får tråkigt
- Laga middag till mig och pappa
- Vara avundsjuk på Eva som for till Madrid imorse
- Slöa lite till i soffan (jag gillar vår soffa..)
- Vara glad att mitt liv på nåt sätt alltid tycks lösa sig
Men jag är ju i alla fall ärlig^^.

Fast jag hade ju tänkt försöka lösa det där med bilen. Tror jag får gå över till våra grannar senare idag och höra efter och blinka med ögonen..

besos

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0