Resan med stort R #2

Ja då var man hemma igen efter ytterligare ett äventyr söderut. Denna gången bar det av till vårt fina lands huvudstad Stockholm.
Efter 9 timmars bussresa - varav 4 timmar bakom en kille som spelade samma fem låtar om och om igen på sin ipod på högsta volym tills jag blev hjärntvättat - kom jag till slut fram till stadern i södern.
Strax därpå möttes jag av Christian och hans tvillingbror, men likheten var inte alls så stor som jag förväntat mig. Till utseendet var dom totalt olika förutom kanske längden, men när dom öppnade munnen och började prata med varandra var likheten slående haha.

Vi bodde i en lägenhet i Sickla som vi fick låna av tvillingbrorsan. Riktigt skönt, nära till köpcentrum stort som strömpilen och maxi tillsammans hehe.

Dock så är den lilla lurken från Jönköping den mest anti linslusen man kan vara och i torsdags gjorde han något extremt elakt som jag aldrig kommer förlåta.
Han raderade en bild från min kamera jag tagit på honom (obs - jag låste bilden dessutom!) som var jättefin! Syntes ju inte ens att det var han då han höll handen för ansiktet, men icket då - morr...

Fick tillslut ett par totalt misslyckade bilder, någon enstaka bild med skärpa och även tre videos varav en han inte känner till mohahaha! Hämnden är ljuv!!

Bilder från helgens äventyr:

Ja du lär ju sura på mig för att jag lagt upp dom här bilderna men skyll dig själv som tog bort den enda jag ville ha kvar..

Lite utsikt från rummet sista dagen då det såklart var strålande sol.

Sista bilden som enklast sammanfattar hur enkelt det var att få ett kort på den mystiske gossen från södern.
20 blåmärken och några bitmärken senare var dessa bilder egentligen det enda jag fick ihop.

Men har iaf tre videor som kan göra min dag ljusare med minnen.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0