Imorrn is the day

Imorrn kväll hoppar jag på tåget för en semestertripp ner till Jönköping. Again..^^ Kommer visserligen inte fram förrän circus 10.45 på torsdag menmen väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge.
Vilket även betyder att om någon hör av sig till mig genom smsterror efter kl11 på torsdag kommer jag nog inte svara på ett tag hehe..

Ska även kila ner en sväng på stan och kolla upp en grej efter tips idag. Håller tummarna på att det är min dag imorrn..

Idag var jag som sagt en sväng ner på stan med Billy. Köpte två par örhängen - små guldringar som jag kan ha dygnet runt istället för dom i silver. Köpte även en bok, tro det eller ej! "Försoning" som jag visserligen redan sett som film men den var så himla fin att jag inte kunde stå emot att ha den i min ägo. Fick ju 330kr av farfar i sen födelsedagspresent idag så att.. (jaa jag vet summan va udda men vi har samma humor^^)
Han frågade även om jag hade en "friare" i Jönköping då han frågade varför jag skulle dit. Hahaha..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0