Jag kan inte laga mat åt en person

Jag kan inte det. Gör alltid 1½ portion, sådär precis så att det blir över en liten bit trots att man tvingat i sig maten.
Fan hur ska man överleva när man flyttar hemifrån och alltid lagar 1½ portion? Blir bara massa rester i kylskåpet om nån kommer hem till mig haha..

Idag bidde det äggröra med broccoli, köttbullar, svarta oliver och kalkonskinka. Och så massa peppar och vitlök på det - yummie!

Var på stan med Anna och Sara idag och gick på Starz Direct för att testa på fikabuffén igen. Ett helt bord med massa ätbara onyttiga ting för 69kr - och man får äta så mycket man vill.
Kan lova att jag inte var hungrig när jag kom hem, vi satt där nästan 2 timmar^^.

Gick även förbi att kolla upp om förköpsbiljetterna till festen på fredag fanns kvar. Ett skate- och snowboardmärke som har releasefest då på en krog i stan så kanske jag o jäntorna tar en sväng förbi där med Annas kille o company.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack (:

2008-11-19 @ 21:43:38
URL: http://internatanna.bloggproffs.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0