Coccilana Etyfin

Hittade den här texten på en sida och jag hoppas det inte gör nåt att jag lägger ut den men den var så himla rolig (och säkert vid det ögonblicket det utspelades väldigt plågsam).
Texten var iaf offentlig på sidan där jag hittade den så den är nog inte hemlig för omvärlden.
 


"Jag hade druckit coccilana etyfin (Stark hostmedicin) 0,5 liter på 3 dar.
Lite väl mycket överdos om man säger så. En av biverkningarna som stod på bipacksedeln var förstoppning, å det va naturligtvis det jag råkade ut för.

Jag kom hem från krogen full som ett ägg, hade inte skitigt på en v.
Jag va så jävla skitnödig så jag va nära till tårar. Jag satte mig på dasset å började pressa.....En gigantisk stenhård termos hade jag att kämpa mot.
Arslet öppnar sig å visar botten, men sen kommer det inget mer.
Jag får varken ut eller in den igen.
Efter att jag suttit ett bra tag och försökt "vaggat" ut den beslutar jag mig för att föda ut den.
Jag "bäddar" med handdukar på duschgolvet å lägger mig på rygg.........
Inget händer. Där ligger jag, klappfull med en puck i analen som varken vil in eller ut.
Jag blir tvungen att gå "framåtlutad å med särade ben" till verktygsskåpet och hämta en plattmejsel.
Går tillbaka till toan, letar med mejseln efter centrum på bajsen, å börjar bända ut bit efter bit tills att arselet har stängt sig. Sen va det go`natt."
 


Jag lider med stackarn som råkade ut för det här, kan inte vart kul men kredit till honom (ja det är en han) att han vågar berätta om det^^...


Kommentarer
Postat av: emma

men guuud! :O

2008-09-09 @ 17:25:28
Postat av: Peter

det är faktiskt inte jag :P XD

2008-09-09 @ 18:15:22
URL: http://peteers.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0