Sliten och tärd

Sådärja, vaknade för en timme sen nerbeddad under täcke, filt o duntäcke på toppen. Varmt o gott.
Nu ska jag faktiskt vara lite duktig och köra igång en tvättmaskin eller två. Så man får stöka undan lite..

Sen är det ju lite lättare om man har lite kläder att välja mellan^^.

På fredag kommer en typ mäklar människa som snabbt ska gå igenom huset så då måste man ju ha fint och städat. Bara han eller hon inte öppnar min förrådsgarderob för där har det inte vart städat på år och dar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mäklarmänniska? Vem? Vilket hus ska säljas? Vad händer?!?

2008-10-01 @ 19:38:08
Postat av: trottoarblomma

ja nu vet du..

2008-10-01 @ 22:39:24
Postat av: Rickard

Hej

Jag är journalist och kollar lite på det här med provjobbande. Såg via google att du inte fick ngt betalt för provjobbandet på smörgåsbaren. har du lust och kontakta mig, skulle vilja veta mer.

Mvh

Rickard,

[email protected]

2008-11-03 @ 17:33:25

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0