Mitt liv är som en korvgryta

Vad jag än fiskar upp så är allt ändå besläktat.

Killen jag ska hyra rum av ringde igår för att klara upp vissa saker. Kände på en gång igen hans dialekt och i kombination med hans namn och dom 3 saker han gillar att göra mest, insåg jag att det inte spelar roll vars i Sverige jag hamnar, mitt oflyt kommer ändå alltid att hemsöka mig.
Något positivt var i alla fall att han ville bli kallad sitt efternamn (som om jag inte skulle göra det även om han inte bad om det^^) och att han låter mig snylta på saker som köksgrejer, tv, internet, bil osv.


Mitt blivande hem!
Fri parkering, nära till skogsområde, busshållplats 2 minuter från huset därifrån bussen går överallt i stan, stor balkong (drömde inatt att det rent av var en terass som gick runt husknuten men tror inte det stämmer haha), nära till en sjö och 15 minuters bilresa till universitetet.

He bli kalas!

Kommentarer
Postat av: Patrik

jaa:O men det går nog bra:):)

2009-08-26 @ 14:48:22
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0