Free day!

Nu äre helg!

Hade examination idag på rapporter i skolan. Vår grupp fick kompletteringsuppgift pga att vi tagit hjälp av ett VG arbete vår andra lärare lagt ut, morr..
Dessutom klagade Hult (lärarn) på att vi inte hade några citat med i analysen. Jomen tjena hej hå! Vi hade fan i mig visst citat - skaffa starkare glasögon!

Vi mailade sedan ett mail till honom med ändringarna och la till "vi har även gjort om våra citat till kursiv stil så du kan se dem" samtidigt som vi morrade inombords.
Varför ens lägga ut ett exempel om vi tydligen ändå inte ska följa det?

Jaja första halvan av dagen var väl sisådär, somnade inte förrän halv 3 då jag var superpigg och sen fick jag springa hela vägen till busshållplatsen imorse. Men nu är det frihet och har snokat reda på en klassfest på campus ikväll, så blev en snabbis förbi systemet innan jag for hem.

 
Visstja! Just nu gillar vi skarpt att Växjö kommun jobbar för en grönare värld och därmed beslutat att alla får åka  g r a t i s  buss idag och imorrn, woho!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0