Hemma

Full rulle häpp häpp häpp!

Landade i fredags kl 10.00 på flygplatsen i Umeå lagomt till blå himmel, orange soluppgång och -20 grader. En helt  u n d e r b a r  vintermorgon med andra ord!

Blev upphämtad av Anna och vi for till henne för att tjattra av oss lite. Hon skickade även en invite för Voddler till mig så det var som en liten julklapp.^^
Efter det drog jag in till stan för att möta upp Billy och handla egna julklappar. Blev en dyr dag, många sedlar som flög iväg hoho!

Samma kväll flängde jag iväg till Petra där hon och Kenta bjöd på middag - fläskfilé med gorgonzolasås mmm! Blev en sleep-over på hennes soffa innan jag vaknade tidigt på morgonen av en katt som smög på min mage haha.


På lördag färgade jag hennes hår och det gick ju som det gick (som att det under färgningen blev guldfärgat...) haha men det blev coolt i slutet och hon blev iaf nöjd.



Därefter bar det av till Sävar för julavslutningsmiddag med bubbelbad och bastu efteråt, riktigt härligt. Iväg till Hedlund på kvällen för en übersnabb förfest med henne och Petra, därefter lyckades Röluvan stoppa en bil på vägen mitt i ett jädrans snöoväder för att dra oss ner till Scharinska för att möta upp resten av föreningen. Skulle dragit på Cover istället menmen får bli nästa helg eller så..^^

Petra (aka Röluvan) och Hedlund (aka Hjärnan) i snöfallet.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0