Nu börjar det strax..

Om 2 timmar sitter jag i garderoben och ser oerhört mycket fram emot att hänga in och ut jackor till fylleskallar.. (ironi!)

Verkligen inte alls, vill bara gå och lägga mig på sängen med datorn och slappa mig igenom den här lördagskvällen. Men vad gör man inte för pengar..?

Jobb på subway imorrn 11-18 (ännu mer usch och fy) sen får vi se om jag lyckas få Robin till att komma förbi på jobbet och säga hej då när den lilla råttan ska bege sig till australien imorrn och vara där minst ett halvår och hitta nåt lyxjobb.
(Han hade ju kunnat ge sitt gamla jobb till mig men icket..)

På måndag börjar mitt nya liv som student på Umeå Universitet. Fan vad konstigt det känns! Är jag redan så pass gammal att jag ska börja plugga där?! Scheisse..


Hus Z längst ner på bilden är byggnaden där jag kommer vara 8 timmar om dagen kommande månaderna.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0