Så roar man sig en fredagkväll

1. Först så kollar man upp dom dyraste lägenheterna i sthlm
2. Sedan tittar du igenom bilderna på dessa lyxbyggen.
3. Föreställ dig att du bor där och kan göra vad du vill i varenda rum.
4. Erkänn för dig själv hur patetisk du är.

Fast jag erkänner inte mig själv som patetisk utan jag har bara inget bättre för mig..^^

Här skulle jag vilja bo, mest bara för att..
http://berggren-hoerle.capitex.se/MainForm.aspx?ActivePage=/AllImages.ascx&objguid=3KB45QLJB9L7AUE0&objtype=CMBoLgh

Sedan tänkte jag bara lägga till en liten liten liten liten grej... MODO - SAIK 12/2 - I'll be there!!!
Lyckades peppa pappa till att åka ner till övik om två veckor för att dels se dom bästa lagen (Modo, Skellefteå - go norrland) och även en av dom bästa spelarna genom tiderna - Peter "Foppa" Forsberg!
Han säger adjö till NHL för att avsluta karriären i Modo och har planerat sin comeback till matchen den 12/2.

Det vill jag verkligen inte missa..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0