Vad hände egentligen 2008?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Rest 100 mil för att bo hos en person jag bara pratat med över internet.
Höll du några av dina nyårslöften? Fan jag kommer inte ihåg mitt nyårslöfte..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Njae en gammal klasskompis blev pappa.
Dog någon som stod dig nära? Nej tack o lov.
Vilka länder besökte du? Tyskland, Österrike, Italien, Monaco, Frankrike och Spanien.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 23 februari, 21 mars, 11 juni, 18 juni, 29 november.
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? C.
Största misstaget? Fyllan.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Astmaanfall och sjukhusbesök i frankrike.
Bästa köpet? Tågluffarbiljetten.
Vad spenderade du mest pengar på? Tågluffen haha, ca 9500kr.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? You're not alone - Saosin, Stå upp vi är gul och blå - svenska fans, Poison - Alice Coper.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Oj svårt. Men njae jag har nog vart gladare.
Har du förändrats mycket? Jepp åter igen har jag mognat en hel del. Mer ansvarsfull är jag nog.
Vilket plagg använde du mest? Jeansshortsen.
Blev du kär i år? Jajemen.
Favoritprogram på tv? 
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Haha aa som fan, personen är helt jävla störd i huvvet.
Bästa boken du läste i år? Läste jag nån bok i år..?
Något du önskade dig och fick? Innsbruck, medelhavet och Spanien.
Något du önskade dig men inte fick? Ett bra jobb (subway är inte så skoj..)
Årets bästa film? Batman, Försoning och och och... fan kommer inte på ett tredje alternativ..
Ett uttryck du missbrukat 2008: "Osch"
Något som du irriterat dig på under året? Personer som tar saker för givet.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Kommer inte ihåg, var väl hemma eller på stan kanske.
De bästa nya människorna du träffade? Christian som får min mage att hoppa, sthlms Peter som terrar mig non-stop, och tjejerna på subway som gör arbetsdagen bättre.
Vad fick dig att må bra? Tågluffen - lärde mig mycket om världen och mig själv.
Favorit månad? Juni.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En massa jäkla pengar.^^
Vilka utmanar du att göra denna lista? Ehm, tja du som läser och har egen blogg..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0