Back to reality

Började känna mig lite småkrasslig igår på bussen hem men nu idag har hostan kommit igång. Förkylning är det inte för det är tomhosta som gör ont nere i lungorna. Känns lite som astma så kan vara en kombo mellan en bacill och att jag är tillbaka i lägenheten med katten.
Lite jobbigt att man inte kan ta dom där djupa andetagen och bara andas ut längre, gör jag det här säger lungorna ifrån..

Imorrn börjar ett smockat schema på skolan. Iaf mer smockat än tidigare.. lektion i princip varje dag från morgon till kväll (eftermiddag^^) ända fram till jullovet.
Har blivit bjuden på julklapps-öl-pysselkväll hos några gossar om en månad. B's klasskompisar ska ha myspys och jag är tydligen hjärtligt välkommen haha. Fasiken då måste jag ju komma på en bra julklapp också gah! Skulle snott med mig en älgskylt från norr...


Lite komik i det hela haha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0