Kluven

What to do, what to do?

Jag vill fara utomlands på partyresa.
Jag vill fara till USA som au-pair.
Jag vill sola på en strand och bli brun.
Jag vill köpa en bil.
Jag vill hitta ett bra jobb.
Jag vill vara med mina norrländska kompisar.
Jag vill fara till fjällen.


Jag saknar mycket. En hel del av mitt gamla liv vill jag tillbaka till. T r y g g h e t .

What to do, what to do?

Måste tiden gå så fort? Jag hinner inte tänka, jag hinner inte planera, jag hinner inte känna efter.
Men jag vill inte känna efter för då gör det ont.

Den där båtluffen hade suttit fint redan nu i sommar Hedlund..


Kommentarer
Postat av: Hedlund

Jag är också rätt peppad på att bara dra iväg och försvinna ett tag? Visst sa vi Grekland?;P

2009-11-23 @ 15:19:43
Postat av: Sanna

Japp det sa vi, grekiska öar och medelhavet mmmm...

2009-11-23 @ 16:40:41
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0