Usch vilken natt

Har vaknat 500 gånger av att hostattacker som fått mig att tappa andan - not so fun - och feberfrossa.

Igår fick jag höra att Victoria visst inte kan följa med mig på bio nästa vecka som vi planerat då hon lovat bort sig för länge sen just över den dagen, så nu måste jag försöka hinna ragga upp någon fort som tusan så jag slipper försöka sälja biljetterna (känns för tragiskt att gå själv och ha en tom plats brevid sig haha!)

Skulle vart i Umeå, då hade jag lätt kunnat hitta nån menmen..

Dagens låt:

"What can I say"
- Dead by April

What can I say
What can I do
This is wo I am and I'm hurting you
What can I say
What can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0