Vi-har-sovit-för-få-timmar-humor

Satt och skrev på rapporten idag med Matilda och Simon. Gick bra så länge vi koncentrerade oss men rätt som det var dök nåt ordskämt upp och vi var förlorade. Haha fasiken vad skoj vi hade! Började idag med "en Emma" - skriva ner alla härliga citat som sägs så man har nåt roligt och se tillbaka på.

Tänkte inte avslöja alla just nu utan det får bli efter kursen, men kan ge ett smakprov:
"Tänk bara att få slicka på det där! *slickljud*"
- Matilda beundrar en polisstudents blänkande hjässa..

Allmänt så hade dagens humor temat "sex" och vi fick veta mycket (f ö r  mycket..?) om Matildas sexliv - exempelvis hennes trekant med två bröder HAHAHA!


När jag kom hem från universitetet idag såg jag på avstånd att det stod ljusstakar i köksfönstret och det första jag möts av i hallen är typ 4 kartonger med julpynt! Nu är det riktigt julmys här i lägenheten, ska ta kort en annan dag och lägga upp så ni ser.
För övrigt köpte jag pepparkakor igår så tog ett par st efter middagen till ett glas mjölk - julkänsla! Har planerat julbak nån dag också men nåt datum är inte spikat. Än.....

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0