Ännu en dag

Dagarna bara går och tycks inte få nåt gjort. Har precis diskat och innan dess läste jag (självklart inte nån bok jag borde läsa^^)
Kunde inte sova inatt heller, låg vaken till 4 och vred mig i sängen. Har vart så ett par kvällar i rad nu, precis när jag lägger mig ner i sängen blir jag illamående och bara vill spy. Sen sitter det i till på morgonen och idag har det ännu inte försvunnit.
Känns som en klump i halsen, ni vet det man känner precis innan man bryter ihop i en otröstlig gråtattack? Men jag har inget att gråta över utan tvärtom massa grejer att se fram emot så jag fattar inte vad som händer.

Tror nånting är på väg att hända fast ska låtsas som att det bara är inbillning. Ta i trä ta i trä.

Usch jag vill bara må bra och vara glad men just nu funkar det inte.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0