Baka baka liten kaka

Jag håller på att göra pannkakor för att göra slut på mina ägg så dom inte står och mår dåligt då jag är borta.
Har även städat igenom mitt rum så nu ser det väldigt vitt och kliniskt ut haha.

Imorse hade vi seminarium om vad och vem som är ett offer (fast betydligt mer invecklat) som jag tyvärr inte orkade plugga så vidare mycket på inatt när jag hade fixat iordning allt inför resan. Men innan vår lärare var med skulle vi sitta och diskutera i mindre grupper vilket vi även gjorde och jag kände att jag visste vad jag pratade om angående de två fråger vi valt.
Men vad händer? Jo läraren börjar prata om ett kapitel i boken jag inte ens bläddrat igenom, ställer en fråga och tittar på mig. Hahaha åter igen - tack UIG för all kunskap om hur man ordbajsar - babblade jag på om gud vet vad och hon verkade bli nöjd över svaret.

Som Matilda sa: "Sanna, det jag säger får du att låta så mycket bättre.." haha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0