Found it!

Det var då verkligen i sista minuten som jag hittade vinterjackan imorse. Fast trots det och att jag sprang till busshållplatsen lyckades jag ändå missa busshelvetet. Tack o lov att bussarna på 7-timmen går typ var tionde minut..!

Tog mig fram till universitetet och rätt tentasal innan det var dags att få det där hemska papperet med alla frågor.
Det kom, jag skummade, jag dog.
Vår lärare har tidigare sagt att om man bara hängt med på lektionerna och fört anteckningar så klarar man tentan.
Men hur fan ska man kunna lyckas om det kommer frågor på saker vi aldrig gått igenom vavavavava??!

"Vilka källor om kunskapen för brottslighet finns det?" (kommer inte exakt ihåg frågan men nåt sånt iaf)
Ehhm vad vill han att man ska svara? Det finns fan i n g e t svar ju! Åhhhh blir galen fy fan vilket hemskt prov det var, helt sjuka frågor som han aldrig gått igenom morr..

Känns skönt att jag inte var den enda som tyckte det var ett värdelöst prov iaf.


Varmmmmmt!

Nu blir det att skriva ett paper resten av kvällen om ungdomsbrottslighet och gängkulturen. Woho vad skoj kan inte bärga mig tills jag får börja!!
(japp går att urskilja aningens ironi i den meningen..)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ibland tackar jag gud för att jag inte valt en allt för tung utbildning.

2009-10-16 @ 18:43:40

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0