Ibland är man ju bra smidig

Igår morse (förmiddag) lyckades jag stöta till en tomflaska på diskbänken som i sin tur ramlade mot ett vinglas som föll och kraschade i tusen bitar.
Inte mitt glas heller, ångest ångest!

Bad om ursäkt tusen gånger för varje glasskärva när min roomie kommit hem och hoppades innerligt att det var ett billigt glas ingen brydde sig om. Men den turen hör inte till mig.
Nej glaset var faktiskt handblåst och hörde till en serie på 20st som hans ex fått i födelsedagspresent nån gång. Tyvärr hade dom råkat ha sönder glas efter glas och fram till igår morse fanns det bara två kvar.

Nu finns bara ett.
E t t udda jäkla glas.

Med två glas kan man iaf ha en middag på tu man hand med vin till, men nej inte nu längre!

Fint. Smart. Duktigt. Smidigt Sanna..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0