Lillkillen var inte så liten

Pratade just med Petra i telefon och blev påmind om ett underbart minne. Det var för några veckor sedan när jag var i Umeå och vi pratade om dom gamla dagarna i Sävar. Hon försökte beskriva en kille jag borde veta vem det var men kunde inte komma på det.

Petra: Ja men lillkillen, han som är så liten.
Jag: Nae kan inte komma på vem det är.
Petra: Men han som ser ut som en ryss.
Jag: JAHAA men säg det på en gång då!
Båda skrattar så vi gråter åt faktumet att vi kan veta exakt vem det är av 200pers genom att beskriva hans utseende som en ryss..
Petra: Vi gick ju runt och sa "öj lillkillen" åt honom förra året och han har alltid vart "lillkillen", men vet du hur gammal han egentligen är?
Jag: Neej..
Petra: 26!
Båda dog igen av skratt..

Stackars kille som blir kallad "lillkillen" av 6 år yngre tjejer hahaha!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0