Ny design, danke schön

Suck, har försökt om och om igen flera gånger att ladda upp en ny design till bloggen men det kommer bara upp ett felmeddelande så jag ger snart upp!
Får hoppas jag kommer in på kursen jag sökt till våren så kan jag göra nåt åt det för har blivit lagomt less på den jag haft dom senaste 2 åren eller så.

Idag har vart en slö dag. Vaknade sent, åter igen illamående, och efter ett par timmars slötittande på tv for jag o B och köpte pizza + 3 filmer.
Började med att se Watchmen (den med Malin Åkerman, you know) och måste säga att den filmen hör till topp 5 av dom sämsta jag någonsin sett. Efter ungefär 1½ timme började nånting hända i filmen samtidigt som jag nästan somnade.. Näe usch o fy vad hemsk den var!


Att sista scenen är det enda som är bra i denna 2½ timmes långa film borde säga en hel del..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0