Oh bugger..

Min leverans av en kursbok var typ en vecka sen och när jag väl fått hem den (förmodligen öppnade jag paketet förstås) visade det sig att jag inte kommer behöva den boken något mer då första delkursen är avklarad.
Nu då jag kollade upp att skicka tillbaka den så får jag inte göra det då jag "brutit" förpackningen.

You bastard..

Idag skulle vi få tillbaka vår tenta men jag kunde inte få veta vad jag fått på min då mitt kårleg troligtvis hamnat i blåsvädret på postterminalen i Umeå då den borde kommit för en vecka sen.
Så nej, typ hela klassen får jubla eller gråta idag men inte jag nej..

You bastard..

Sen såg vi på This is England i skolan, en film jag inte riktigt tycker om. Är nog för att den är så deprimerande och för att det är hemsk pedofili som ska föreställa ung kärlek i vissa scener. Uuusch..
Lovade att kolla upp hur gammal pojken och flickan var i verklighet - han född -92 och hon -89. Kommentaren "du ser ut som en 4åring men kysser som en 40åring" tycker jag är vidrig. Vem fan vill kyssa nån som ser ut att vara 4 år?!

You bastard..


Träning sen - Sanna goes prickikorv..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0