Ojsan!

Har gjort om min ansökan till våren nu, den ser väldigt annorlunda ut än jag tänkt tidigare i somras haha.
Aja får väl se hur det går den här gången..^^


Had' ba' lust..^^

Sen tänkte jag bara berätta om min underbara morgondag - upp kl 5.30 (japp du läste rätt, inga skrivfel här inte!) för att sen ta mig upp till universitetet för ännu en underbar m o r g o n t e n t a. Eeeeeller inte.
Uschuschusch nu blir det sista-minuten plugga till jag somnar med papperna och böckerna i sängen, mysigt värre..

Istället för klassfest imorrnkväll blir det sitta hemma och plugga på nästa grej som ska vara klart imorrn innan midnatt, underbart att UIG-planeringen att stoppa in allt på samma gång även följer med efter studenten.

5.30 TAGGA WOHOOOO!!!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sanna vad har du gjort för idiotiskt nu då?! hoppas du menar att du sökt i umeå och INTE växjö!!

2009-10-16 @ 10:53:16

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0