Söndag åter igen..

Igår hade vi lite teambuilding som sagt och drog ut i skogen för att spela paintball, grymt roligt! Blev bara träffad två gånger, på ryggen och på tummen, men annars kommer dagens smärta från att jag lyckades halka och ramla på en sten så jag haltar en smula.
Haha men värst var ändå Micke som fick ett skott på fingret:

Och fingret blev sig aldrig likt...^^


Matilda och jag var dom enda tjejerna som dök upp och fick därför lite proffshjälp av domarn hehe..


Gruppbild! Nån som ser vars jag är..?^^

 
På kvällen samlades vi sen på campus för att se fotbollen och heja fram Sverige till en seger. Trodde vi.
Minerna var ju inte glada när vi fick två mål bortdömda och då danskarna fular sig fram ett mål.

Fira segern eller dränka sorgen.


Haha jag och Julia med chipspåsen.

 
Vi spelade kort och lyssnade på massa skum fjollträskmusik menmen man får härda.^^ Ännu mer härdning var att få astma mitt i allt och inte kunna andas normalt på hela kvällen/natten..

Drog sen ut på Sivans (lyckades tjuva 50% på inträdet - woho!) och hade skoj innan jag för andra helgen i rad våldsgästade hos en av tjejerna i klassen haha.


Egobilder hör till kvällarna, så här har ni mig i allt ruffs.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0