Twilight + New Moon natt på SF!

Snacka om tur att jag helt random gick in på en blogg och såg att biljetterna finns ute nu! Skickade ut ett mass-sms till folk här nere och slutade med att jag fixat två biljetter åt mig och Victoria (hon som bor i High Chaparall vilket jag alltid börjar flina åt när jag säger högt hehe^^). Jag mutade henne med övernattning hos mig och frukost och det gick vägen!

SF har uppesittarnatt där dom först visar Twilight, sen blir det paus med massa aktiviteter och när timmen slagit över till den 20e börjar New Moon. Me like!
Finns att uppleva i dessa städer:

Fasen vad irriterad jag blivit om det funnits i Umeå och inte Växjö haha..


200kr fattigare men det är det värt!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0