Dagens åstadkommande

Fick skjuts till universitetet imorse vilket innebar att jag fick min extra halvtimme att stirra in i väggen på morgonen så ögonen vänjde sig med ljuset vilket var nice.
På väg mot campus fick jag sms från en klasskompis och rätt som det var har jag plötsligt lärt mig en massa namn idag..!

Mest speciella som hände idag var att en tjej (aka "Vakten") spillde ut sitt kaffe på alla sina böcker i klassrummet och efter det fick man spana in alla dessa ljuva polisstudenter som man inte kan få nog av..^^

Så, med ett leende på läpparna bar det av en sväng ner på stan för att göra lite "viktiga" inköp.
 
Fit for fight! Träningskläder är alltid en nödvändighet, right?^^

 
Och sedan lite nödvändigheter för överlevnad.
Ska jag ge mig ut på Arlanda nästa helg vill jag gärna inte drabbas av nån svininfluensa, och eftersom jag delar lägenhet med en katt så är medicin en viktig faktor för att inte dö..

När jag sedan kom hem var det ytterligare massa slappande i soffan med katten.

Om jag någonsin skaffar katt funderar jag på att döpa den till "PisseNisse".
Eller tja, den kanske får heta nåt annat men smeknamnet är iaf bestämt..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0