Hjärtstillestånd



Kalla mig nörd men måste erkänna att jag är beroende av min mobil, vilket kan medföra x antal panikartade situationer.

Idag tex satt jag på bibblan och pluggade då jag till slut gick från min plats för att sträcka på fötterna lite. Tog med alla grejer och inte förrän jag kom tillbaka ett par minuter senare insåg jag att jag glömde ta med mig mobilen och den hade legat på stolsdynan brevid mig.
Men den låg inte kvar.

Hade den inte i någon ficka och inte i väskan, slet upp allt innehåll men hittade den inte (paniken började gro). Frågade två tjejer en bit bort om dom lagt märke till nån som gått förbi men dom tittade på mig som om jag vore störd (vad är det med folk i den här stan egentligen?) så gick till receptionen för att fråga ifall dom fått in nån mobil - och tro på fan att en kille precis lämnat in en svart kantstött sony ericsson mobil!
Han hade vit tröja och satt bakom mig kommer jag ihåg, så skickar ut ett stort tack till dig!

Men minuterna mellan att jag upptäckte den var borta och att jag fick tillbaka var olidliga. Jag är beroende men har ett bra argument - hur skulle jag utan den kunna överleva nere i södern där telefonnummer är allt jag har? (visst jag kan min egen adress, men till övriga människor är jag helt lost)

Huvva!


För övrigt kom jag 150 sidor in i evighetsboken och jag känner mig inte så mycket klokare som jag hade hoppats på...


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0