I'm coming home, Umeå!

Bokade resa hem till Umeå idag. Haha 4 dagar i Växjö, sedan en hemresa..
Nämen har lovat Anna att stå i baren tillsammans med Ronja på Nickes brorsas bröllop den 19:e, har kikat lite på mitt schema och kommit fram till att jag åker upp på torsdag om två veckor och sedan tillbaka ner på tisdag veckan därpå.
Skönt med bara ett fåtal lektioner i veckan hehe.



Idag har det öst ner regn från början till slut så kan inte påstå att jag gjort nåt mer vettigt. Sett Hot Fuzz för 58:e gången eller så och försökt sätta upp regler tillsammans med Kissen om våran relation.

Hon får inte vara i min säng eller min fotölj och helst inte heller springa in och gömma sig längst in under min säng på kvällstid då hon vägrar komma ut.
Går med på att klia och klappa henne i soffan så länge hon inte stryker sig mot mina kläder och hoppar upp i mitt knä.



Just momentet i soffan funkade rätt bra - fast hur bra är katter på att tolka "nej"..?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

snygg design!

2009-09-03 @ 19:46:19
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0